Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"...musí obývat stejný životní prostor..."

Tak ted uz chapu, proc je muj pes kazdou noc napakovany v me posteli a roztahly tak, aby zabral co nejvic mista. Anebo do kresla vedle me, i kdyz je tam zmačknuty jako sardinka...

5 0
možnosti

Aby se mi pes pakoval do postele, jsem utnula hned v začátku. 

Proto jsem pořídila postel manželskou, kde byl dostatečný prostor pro mě i pro mojí vlčandu ;-)

3 0
možnosti
Foto

Rady bez odblokovaný intuice jsou na nic:) Moc dobře to znám ze své vlastní zkušenosti:)

1 0
možnosti
Foto

Moje fena byla taky týraná, ale nekousala, zato odevšud utíkala, žrala dveře i s futrama, podhrabávala se... Několik zájemců ji navrátilo zpět do útulku a nebo jim prostě zdrhla. Trvalo dva roky, než pochopila, že už jí nic nehrozí. Je bezvadná, hodná, akorát má epilepsii z toho, jak ji mlátili do hlavy, a ještě i teď, po šesti letech, občas brečí ze spaní a má zlé sny...

Taky nejsem psí povaha, ale nějak se mi zadařilo u obou našich vořeších fen, že mě berou...:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 7,76
  • Průměrná čtenost 484x
Vychodil jsem ZŠ Boleslavova, která se pak přeměnila zvláštní školu, takže mohu směle prohlásit, že jsem vychodil budoucí zvláštní školu. Pak jsem chodil na Gymnázium Ohradní, do kterého mě nahnali rodiče (asi proto, abych nechodil do gymnázia Na Vítězné pláni s takovými živly, jako je Pavlíček s Kocábem, ale mohl do školy chodit s takovými případy jako je Tomáš Vorel, Mirek Kušiak, David Vávra a Eva Holubová) a marně se pokoušel o studium na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Od roku 1989 jsem žákem svámího Mahéšvaránandy a cvičím Jógu. Profesně se cítím programátorem. Kromě toho jsem hinduistický a ekologický sluníčkář.

Seznam rubrik