Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

I když je článek obsáhlý, tak pro problematiku energetiky a její budoucnosti je hodně povrchní. S polovinou vět by se dalo nesouhlasit nebo alespoň polemizovat, např. když píšete o 3 GWh výrobní kapacity baterií, tak je vidět, že nevíte o jak maličký zlomeček se z pohledu energetiky USA jedná, nebo o tom, že každý OZE bude mít v budoucnu svoji UPS, nebo ta čísla o palivu do jaderných elektráren (z každé naší jaderné elektrárny jste si vzal jedno číslo a spojil je dohromady, z jedné cenu za kazetu, z druhé počet kazet), vůbec jste se nezmínil o tom jak v Německu roste výroba elektřiny z hnědého uhlí, že se v Německu jedná o politické rozhodnutí učiněné pod vlivem hysterie a veřejného mínění a kolik je to bude stát do budoucna, kolik investic budou muset odepsat a kolik ještě udělat. Nebo ty zavádějící věty o chlazení reaktoru sodíkem v článku o směřování české energetiky. Zkrátka hodně obsáhlé téma na jeden článek, kde se míchají fakta a pocity. Ale i tak jsem si Váš článek a názor rád přečetl.

1 0
možnosti
PK

Smart grids? To jako budu prát, mýt nádobí a nebo luxovat podle toho kdy mi nařídí zákon?

Já chci mít vlastní spotřebu energie pod kontrolou - moje spotřebiče musí fungovat kdy JÁ chci... a chci mít jistotu že to bude 24 hodin denně, 7 dní v týdnu  365 dní v roce a vždy zcela spolehlivě.

1 0
možnosti

Amatér energetik, už podle těch zdrojů, co uvádíte. Ona energetika je trochu složitější, než co nastudujete samostudiem z iDnesu. Že tu ještě nenastal blackout, tím bych se zrovna neutěšoval. A kdo ty "transformátory" na hranicích zaplatí? A že JE nejsou pohledné? Pro mne zase větrníky a pole solárních panelů. Zkuste se amatérsky věnovat nějakému schůdnějšímu oboru, třeba gynekologii:-)

1 0
možnosti
PK

Sekačky ptáků jsou skvělá věc ne... viděl jsem to množství ptačích mrtvol kolem větrných elektráren... tolik jich nezabije ani uhelná elektrárna. Do ekologičnosti mají daleko.

1 0
možnosti
Foto

Člověče, Vy nevíte, která bije. Energetice vůbec nerozumíte Rv

2 1
možnosti
PH

P41a29v16e80l 14H11e58k

6. 4. 2014 8:48

Žasnu, poprvé s vámi souhlasím

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 7,76
  • Průměrná čtenost 484x
Vychodil jsem ZŠ Boleslavova, která se pak přeměnila zvláštní školu, takže mohu směle prohlásit, že jsem vychodil budoucí zvláštní školu. Pak jsem chodil na Gymnázium Ohradní, do kterého mě nahnali rodiče (asi proto, abych nechodil do gymnázia Na Vítězné pláni s takovými živly, jako je Pavlíček s Kocábem, ale mohl do školy chodit s takovými případy jako je Tomáš Vorel, Mirek Kušiak, David Vávra a Eva Holubová) a marně se pokoušel o studium na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Od roku 1989 jsem žákem svámího Mahéšvaránandy a cvičím Jógu. Profesně se cítím programátorem. Kromě toho jsem hinduistický a ekologický sluníčkář.

Seznam rubrik