Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Německo se české pracovní síly bálo jako čert kříže a vymohlo si výjimku, že pracovní trh pro lidi z Česka bude na sedm let omezen. Uplynulo tucet let a Německo je najednou solidarita sama, ale ne směrem ke svým členským zemím, ale oznamuje nejen do Sýrie, že pomůže každému, kdo přijde, a že pro všechny sežene práci; šest tisíc eur na ruku, jídlo, bydlení, stravu.... Co se to s našimi západními sousedy stalo? Česko, Polsko, Slovensko a Maďarsko byly v západní Evropě vždy železnou oponou do zemí druhé kategorie. Měli jsme západní pracovní trh zapovězen jako „všichni ti chudí instalatéři z Východu“. Běženci mají prioritu...

2 0
možnosti

Ten první bod ve vašem výčtu je naprosto přesný. Kdyby jim šlo jen o holé životy, proč by se všichni tak drali právě do Německa ? Vidíme to v každém zpravodajství, jak davy imigrantů na našem, slovenském či maďarském území skandují: Germany ! Germany !  Ano, protože chtějí do země, kde je kapesné pro jednoho imigranta v takové výši, která u nás představuje průměrný důchod (na který spousta lidí nedosáhne). :-/

3 0
možnosti
Foto

Ještě něco inspirativního, speciálně pro oikofoby:

https://www.youtube.com/watch?v=jb99jFFN3pU

0 0
možnosti

Abych vás citovala: "Nevím, co je špatného na tom, snažit si zajistit pro svojí rodinu lepší životní podmínky." To platí pro nás, odmítače okupantů, dvojnásob. Pokud je to "xenofobie", budiž, pak jsme asi opravdu národem xenofobů a já osobně jsem na to hrdá.

Naši předci ztratili hodně krve a životů za to, abychom se my a celý ten náš pracně vybojovaný kousek země mohl nazývat Čechy. Proto nevidím jediný důvod, proč máme naše oběti položit na oltář "multikulturalismu" - který je sám o sobě naprostou hloupostí.

7 0
možnosti
Foto

já bych vám poradil abyste si četl více o událostech, které imigraci provází a nejsou to jen ty, které k nám naše cezená média pustí

http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-rozhoduje-se-o-kvotach-d27-/p_zahranici.aspx?c=A150907_232310_p_zahranici_wag

3 0
možnosti

Nejhorší jsou ti, co poučují o historii, o které neví nic (praotec Čech a Keltové např.) a radí jak se máme chovat v současnosti. 8-o

5 0
možnosti

Každý měsíc posílám peníze na " Paraple ", přispěji vždycky na různé charitativní akce a dosud jsem nabyl ani xenofob, ani rasista. Ale po takové masáži z Bruselu a díky podobným článkům jako tenhle, začínám souhlasit s Vilíkem.

8 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 7,76
  • Průměrná čtenost 484x
Vychodil jsem ZŠ Boleslavova, která se pak přeměnila zvláštní školu, takže mohu směle prohlásit, že jsem vychodil budoucí zvláštní školu. Pak jsem chodil na Gymnázium Ohradní, do kterého mě nahnali rodiče (asi proto, abych nechodil do gymnázia Na Vítězné pláni s takovými živly, jako je Pavlíček s Kocábem, ale mohl do školy chodit s takovými případy jako je Tomáš Vorel, Mirek Kušiak, David Vávra a Eva Holubová) a marně se pokoušel o studium na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Od roku 1989 jsem žákem svámího Mahéšvaránandy a cvičím Jógu. Profesně se cítím programátorem. Kromě toho jsem hinduistický a ekologický sluníčkář.

Seznam rubrik