Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J15a27n 33R31i38c89h94t28e62r

12. 7. 2022 13:43

Ta lenost Indů bude asi souviset s kastou nebo sociální situací. Kdo pracuje ve vědeckých kruzích a měl indické kolegy, často pro ně nenachází slušného slova. Nechci paušalizovat a jistě existují výjimky, ale pokud jsem se já nebo kolegové setkali s indickými kolegy, téměř vždycky se stranili práce a když se měli něco nového naučit, vždycky hledali způsoby, jak se jenom dívat a hlavně nemuset nic dělat rukama. Nemám to nijak podloženo, ale soudím, že půjde o kastovní záležitost. Lidé, kteří se dostanou studovat VŠ na západ musí nutně pocházet z lepších sociálních vrstev a ne z rodiny stavebního dělníka, který přespává na hromadě písku. Z toho usuzuji, že jde o lidi z rodin, které třeba i mají služebnictvo apod. a jejich mentální nastavení jim nedovolí snížit se na úroveň svého okolí a pracovat stejně nebo i na horší pozici než kolegové.

0 0
možnosti
IL

I31v81a18n78a 30L15a27n56c43e

11. 7. 2022 16:17

Váš blog o Indii mi připomněl, moji jednu indickou kolegyni a naše slovní harašení...

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 7,76
  • Průměrná čtenost 484x
Vychodil jsem ZŠ Boleslavova, která se pak přeměnila zvláštní školu, takže mohu směle prohlásit, že jsem vychodil budoucí zvláštní školu. Pak jsem chodil na Gymnázium Ohradní, do kterého mě nahnali rodiče (asi proto, abych nechodil do gymnázia Na Vítězné pláni s takovými živly, jako je Pavlíček s Kocábem, ale mohl do školy chodit s takovými případy jako je Tomáš Vorel, Mirek Kušiak, David Vávra a Eva Holubová) a marně se pokoušel o studium na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Od roku 1989 jsem žákem svámího Mahéšvaránandy a cvičím Jógu. Profesně se cítím programátorem. Kromě toho jsem hinduistický a ekologický sluníčkář.

Seznam rubrik