Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za zevrubnou faktickou informaci - Indii mám v oblibě kvůli józe a spiritualitě, ale na stará kolena už to nedám. Člověk si pak líp může dělat iluze. Přijatelnější mi připadá Tibet nebo Nepál - tam je aspoň pořádná zima.

1 0
možnosti

Nejlepší je jet do nějakého duchovního centra. Je sice potřeba dodržovat určitá pravidla, ale není to nic těžkého. Vegetariánská strava, většinou si člověk nemůže moc vybírat. Ale musím říci, že co se týče strašení o průjmech a parazitech, tak to jsou zase jenom nějaké báchorky. Mně naopak se zažívací problémy upravily spíš v Indii. Indie je laskavá a taková syrová v jednom. Od lidí se pomoci spíš nadějete, než aby vás nějak podrazili. I ti, co kradou, tak nejsou agresívní a při troše opatrnosti a pozornosti si ani nic nezačnou. Určitě jsou centra, která jsou připravená i pro turisty. Jen je potřeba si to domluvit a pak se nedivit, když to nebude podle představ. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 7,76
  • Průměrná čtenost 484x
Vychodil jsem ZŠ Boleslavova, která se pak přeměnila zvláštní školu, takže mohu směle prohlásit, že jsem vychodil budoucí zvláštní školu. Pak jsem chodil na Gymnázium Ohradní, do kterého mě nahnali rodiče (asi proto, abych nechodil do gymnázia Na Vítězné pláni s takovými živly, jako je Pavlíček s Kocábem, ale mohl do školy chodit s takovými případy jako je Tomáš Vorel, Mirek Kušiak, David Vávra a Eva Holubová) a marně se pokoušel o studium na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Od roku 1989 jsem žákem svámího Mahéšvaránandy a cvičím Jógu. Profesně se cítím programátorem. Kromě toho jsem hinduistický a ekologický sluníčkář.

Seznam rubrik