Foto

Světe div se, existuje i nativní vodík, kterému se začalo říkat zlatý...

LJ

V Ostravě se vyrábějí ocelové lahve na dopravu a skladování plynů. Výroba lahví na vodík je nejrychleji rostoucí segment výroby v tomto podniku. Výroba autobusů a nákladních vozů poháněných vodíkem zkrátka narůstá.

PHH

Zrovna v oblasti automotive tomu až tak velké šance nedávám. V osobních automobilech to smysl nedává vůbec, v nákladní dopravě může vyšší dojezd než u bateriových vozů dávat smysl, ale zatím se výrobci ubírají spíše taky cestou bateriových packů. Tahače pak mají dojezd kolem 300, 400 km. Uvidíme, jak rychle se vodík rozšíří a zlevní.

  • Počet článků 29
  • Celková karma 7,76
  • Průměrná čtenost 484x
Vychodil jsem ZŠ Boleslavova, která se pak přeměnila zvláštní školu, takže mohu směle prohlásit, že jsem vychodil budoucí zvláštní školu. Pak jsem chodil na Gymnázium Ohradní, do kterého mě nahnali rodiče (asi proto, abych nechodil do gymnázia Na Vítězné pláni s takovými živly, jako je Pavlíček s Kocábem, ale mohl do školy chodit s takovými případy jako je Tomáš Vorel, Mirek Kušiak, David Vávra a Eva Holubová) a marně se pokoušel o studium na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Od roku 1989 jsem žákem svámího Mahéšvaránandy a cvičím Jógu. Profesně se cítím programátorem. Kromě toho jsem hinduistický a ekologický sluníčkář.

Seznam rubrik